logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu miejskiego w Gorzowie Śląskim

logo gminy
LEKTOR
XML

Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Tytuł:

 

 

Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Komórka  organizacyjna:

Referat Spraw Obywatelskich i Ochrony Środowiska
/SOŚ-V/

Osoba odpowiedzialna:

Anna Ptak – podinspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi

Nr pokoju:

24 (II piętro)

Kontakt:

 

Tel. 034 35 05 710 wew. 157

e-mail: ap.bdp@gorzowslaski.pl

Podmioty uprawnione:

Przedsiębiorca zamierzający odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Gorzów Śląski

Wymagania i potrzebne dokumenty:

 

1.    Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

2.    Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

3.    Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej w wysokości 50 zł

Opłaty:

 

50 zł

 

Miejsce składania wniosku:

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim
pok. 13

Organ właściwy:

 

Burmistrz Gorzowa Śląskiego

Termin załatwiania sprawy:

 

do 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku

Sposób załatwienia sprawy

Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, nadając przedsiębiorcy numer rejestrowy    

Tryb odwoławczy:

 

 

Nie dotyczy

Podstawa prawna:

 

 

Art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250)

Dodatkowe informacje:

 

1. Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:

1)  firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;

2)  numer identyfikacji podatkowej (NIP);

3)  numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;

4)  określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.

2. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści: ,,

Oświadczam, że:

1)  dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;

2)  znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250).

"

3. Oświadczenie, o którym mowa wyżej, powinno zawierać także:

1)  firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;

2)  oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;

3)  podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.  

Do pobrania

Metryka

Liczba odwiedzin 2745
Osoba wprowadzająca informację Rafał Meryk
Osoba publikująca informację Rafał Meryk
Osoba odpowiedzialna za informację Natalia Celink
Data opublikowania 2017-01-10 13:13:09
Zmodyfikował Iwona Mycka-Kocemba
Data ostatniej aktualizacji 2023-02-10 13:48:41

Historia zmian

Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
2023-02-10 13:48:41 Iwona Mycka-Kocemba Edycja artykułu
2023-02-10 13:06:01 Iwona Mycka-Kocemba Edycja artykułu
2020-03-10 10:31:43 Iwona Mycka-Kocemba Edycja artykułu
2017-01-10 13:13:09 Rafał Meryk Publikacja artykułu