Przeglądasz archiwalną wersję tego artykułu z dnia 09.03.2020
Przejdź do wersji aktualnej
Przejdź do wersji aktualnej
Referat Spraw Obywatelskich SO-VI
Wojska Polskiego 15
II piętro , pok. 23
tel. +48 34 350 57 10 wew. 39, 67
Email: um@gorzowslaski.pl
Kierownik Referatu - mgr inż. Donata Orzeszyna-Gajewska
Do zadań prowadzonych przez Referat Spraw Obywatelskich należy:
Sprawy obywatelskie i ewidencja ludności
- prowadzenie rejestru mieszkańców,
- prowadzenie rejestru cudzoziemców,
- przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń meldunkowych,
- wydawanie poświadczeń, zaświadczeń oraz udostępnianie danych zgodnie z ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych oraz przygotowanie projektów decyzji,
- aktualizacja rejestru PESEL,
- realizacja zadań wynikająca z ustawy o dowodach osobistych z zakresu obsługi wydawania i unieważniania dowodów osobistych, prowadzenia dokumentacji oraz udostępniania danych z rejestru,
- prowadzenie rejestru wyborców,
- wydawanie decyzji o wpisaniu lub odmowie wpisania do stałego rejestru wyborców,
- powadzenie spraw związanych z repatriacją,
- wprowadzanie, weryfikacja i aktualizowanie danych w Rejestrze Danych Kontaktowych,
- Ścisła współpraca z Wydziałem Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim,
- Sporządzanie statystyk i sprawozdań w ramach zadań realizowanych w referacie.
Wybory i referenda
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, Europarlamentu oraz organów jednostek samorządu terytorialnego,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z przeprowadzeniem referendów oraz innych wyborów wynikających z obowiązujących przepisów.
Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie realizacji zadań referatu
Kancelaria materiałów niejawnych
- przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej i wychodzącej z kancelarii materiałów niejawnych,
- przekazywanie właściwym referatom i samodzielnym stanowiskom zadekretowanej zgodnie z kompetencjami korespondencji niejawnej,
- prowadzenie ewidencji materiałów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bieżąca kontrola terminowego załatwiania spraw,
- zabezpieczenie pomieszczenia kancelarii materiałów niejawnych.
Metryka
Osoba wprowadzająca informację | Lidia Famuła |
Osoba publikująca informację | Lidia Famuła |
Osoba odpowiedzialna za informację | Marian Grajcarek |
Data opublikowania | 2016-07-14 15:13:56 |
Zmodyfikował | Lidia Famuła |
Data ostatniej aktualizacji | 2020-03-09 12:52:07 |