Przejdź do wersji aktualnej
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Tytuł:
|
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
Komórka organizacyjna: |
Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska |
Osoba odpowiedzialna: |
Rafał Meryk – podinspektor ds. gospodarki odpadami |
Nr pokoju: |
21a (II piętro) |
Kontakt:
|
Tel. 034 35 05 710 wew. 54 e-mail: rm.izs@gorzowslaski.pl |
Podmioty uprawnione: |
Przedsiębiorca zamierzający odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Gorzów Śląski |
Wymagania i potrzebne dokumenty:
|
1. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 3. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej w wysokości 50 zł |
Opłaty:
|
50 zł
|
Miejsce składania wniosku: |
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim |
Organ właściwy:
|
Burmistrz Gorzowa Śląskiego |
Termin załatwiania sprawy:
|
do 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku |
Sposób załatwienia sprawy |
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, nadając przedsiębiorcy numer rejestrowy |
Tryb odwoławczy:
|
Nie dotyczy |
Podstawa prawna:
|
Art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250) |
Dodatkowe informacje:
|
1. Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać: 1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy; 2) numer identyfikacji podatkowej (NIP); 3) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada; 4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych. 2. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści: ,, Oświadczam, że: 1) dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą; 2) znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250). " 3. Oświadczenie, o którym mowa wyżej, powinno zawierać także: 1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy; 2) oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia; 3) podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji. |
Do pobrania
Metryka
Osoba wprowadzająca informację | Rafał Meryk |
Osoba publikująca informację | Rafał Meryk |
Osoba odpowiedzialna za informację | Rafał Meryk |
Data opublikowania | 2017-01-10 13:13:09 |
Zmodyfikował | Rafał Meryk |
Data ostatniej aktualizacji | 2017-01-10 13:13:09 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2023-02-10 13:48:41 | Iwona Mycka-Kocemba | Edycja artykułu | |
2023-02-10 13:06:01 | Iwona Mycka-Kocemba | Edycja artykułu | |
2020-03-10 10:31:43 | Iwona Mycka-Kocemba | Edycja artykułu | |
2017-01-10 13:13:09 | Rafał Meryk | Publikacja artykułu |