logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu miejskiego w Gorzowie Śląskim

logo gminy
Przeglądasz archiwalną wersję tego artykułu z dnia 30.04.2018
Przejdź do wersji aktualnej

Zgłaszanie przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych

Tytuł:

 

 

Zgłaszanie  przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych

Komórka  organizacyjna:

Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska
/IZS-IV/

Osoba odpowiedzialna:

Rafał Meryk – podinspektor ds. gospodarki odpadami

Nr pokoju:

21a (II piętro)

Kontakt:

 

Tel. 034 35 05 710 wew. 54

e-mail: rm.izs@gorzowslaski.pl

Podmioty uprawnione:

Właściciele nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w myśl ustawy  z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 poz. 250)

Wymagania i potrzebne dokumenty:

 

Druk zgłoszenia obejmujący co najmniej: adres nieruchomości, dane osobowe właściciela nieruchomości, ustalenia merytoryczne takie jak data odbioru odpadów, frakcja odpadu.

Opłaty:

 

Nie dotyczy

 

Miejsce składania wniosku:

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim
pok. 13

Organ właściwy:

 

Burmistrz Gorzowa Śląskiego

Termin załatwiania sprawy:

 

Do 30 dni

Sposób załatwienia sprawy

Odpowiedź na złożoną reklamację zostanie przekazana w takiej formie w jakiej została złożona chyba, że składający reklamację określi inny sposób w jaki ma być udzielona odpowiedź.  

Tryb odwoławczy:

 

 

Nie dotyczy

Podstawa prawna:

 

 

·         art. 6r ust. 3d ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2016 poz. 250)

·         § 5 uchwały Rady Miejskiej Gorzowa Śląskiego z dnia 2 listopada 2017 r.  w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów NR XXXV/242/2017

 

Dodatkowe informacje:

 

W przypadku niewłaściwego świadczenia usług odbioru odpadów lub niewłaściwego prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów, właściciel nieruchomości przesyła o tym informację w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim lub elektronicznej na adres poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim tj. um@gorzowslaski.pl. Informacja może być przekazywana również w formie ustnej lub telefonicznej poprzez wpisanie do protokołu.

Metryka

Osoba wprowadzająca informację Rafał Meryk
Osoba publikująca informację Rafał Meryk
Osoba odpowiedzialna za informację Rafał Meryk
Data opublikowania 2017-01-10 13:46:33
Zmodyfikował Rafał Meryk
Data ostatniej aktualizacji 2018-04-30 09:12:41

Historia zmian

Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
2023-02-10 13:47:20 Iwona Mycka-Kocemba Edycja artykułu
2023-02-10 12:59:49 Iwona Mycka-Kocemba Edycja artykułu
2023-02-10 12:59:32 Iwona Mycka-Kocemba Edycja artykułu
2020-03-10 10:29:27 Iwona Mycka-Kocemba Edycja artykułu
2018-04-30 09:12:41 Rafał Meryk Edycja artykułu
2017-01-10 13:46:33 Rafał Meryk Publikacja artykułu