Zgłaszanie przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych
Tytuł:
|
Zgłaszanie przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych |
Komórka organizacyjna: |
Referat Spraw Obywatelskich i Ochrony Środowiska |
Osoba odpowiedzialna: |
Anna Ptak – podinspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi |
Nr pokoju: |
26 (II piętro) |
Kontakt:
|
Tel. 034 35 05 710 wew. 157 e-mail: ap.bdp@gorzowslaski.pl |
Podmioty uprawnione: |
Właściciele nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w myśl ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 poz. 250 z późn.zm.) |
Wymagania i potrzebne dokumenty:
|
Druk zgłoszenia obejmujący co najmniej: adres nieruchomości, dane osobowe właściciela nieruchomości, ustalenia merytoryczne takie jak data odbioru odpadów, frakcja odpadu. |
Opłaty:
|
Nie dotyczy
|
Miejsce składania wniosku: |
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim |
Organ właściwy:
|
Burmistrz Gorzowa Śląskiego |
Termin załatwiania sprawy:
|
Do 30 dni |
Sposób załatwienia sprawy |
Odpowiedź na złożoną reklamację zostanie przekazana w takiej formie w jakiej została złożona chyba, że składający reklamację określi inny sposób w jaki ma być udzielona odpowiedź. |
Tryb odwoławczy:
|
Nie dotyczy |
Podstawa prawna:
|
· art. 6r ust. 3d ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2016 poz. 250) · § 5 uchwały Rady Miejskiej Gorzowa Śląskiego z dnia 2 listopada 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów NR XXXV/242/2017
|
Dodatkowe informacje:
|
W przypadku niewłaściwego świadczenia usług odbioru odpadów lub niewłaściwego prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów, właściciel nieruchomości przesyła o tym informację w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim lub elektronicznej na adres poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim tj. um@gorzowslaski.pl. Informacja może być przekazywana również w formie ustnej lub telefonicznej poprzez wpisanie do protokołu. |
Metryka
Liczba odwiedzin | 3188 |
Osoba wprowadzająca informację | Rafał Meryk |
Osoba publikująca informację | Rafał Meryk |
Osoba odpowiedzialna za informację | Natalia Celink |
Data opublikowania | 2017-01-10 13:46:33 |
Zmodyfikował | Iwona Mycka-Kocemba |
Data ostatniej aktualizacji | 2023-02-10 13:47:20 |