OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTORA D/S INWESTYCJI
BURMISTRZ GORZOWA ŚLĄSKIEGO
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTORA D/S INWESTYCJI
Wymiar zatrudnienia : 1 etat.
Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę na okres 12 miesięcy po pozytywnej ocenie pracy w tym okresie – umowa o pracę na czas nieokreślony
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
· wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowany: kierunek budowlany)
· obywatelstwo polskie
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
· niekaralność
2. Wymagania dodatkowe:
Znajomość:
· ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o drogach publicznych oraz innych niezbędnych do wykonywania zadań na danym stanowisku,
· znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej
· systemów operacyjnych Windows 98, Windows XP,
· pakietów biurowych Open Office, MS Office
3. Główne obowiązki:
I. prowadzenie spraw związanych z inwestycjami oraz innymi robotami budowlanymi prowadzonymi przez gminę
II. sporządzanie wniosków oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do pozyskiwania funduszy unijnych,
III. prowadzenie spraw związanych z zakresu zarządzania drogami gminnymi,
IV. wykonywanie innych spraw dotyczących drogownictwa, planowania przestrzennego , inwestycji i ochrony środowiska.
4.Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) , z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny
c) kopie dokumentów potwierdzających:
o wykształcenie ( kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych),
o doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy),
o kwalifikacje i umiejętności,
d) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem
„ Nabór na stanowisko podinspektora d/s inwestycji” do dnia 15 października 2007 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim Ul. Wojska Polskiego 15 w godzinach od 7.30 do 15.00
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne , termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www. bip.gorzowslaski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę po przedstawieniu zaświadczenia o niekaralności.
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz Ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 z późn. zmianami)
BURMISTRZ
mgr inż. Artur Tomala
nowa podstrona, dodana 2007-09-26
informację wytworzył(a): | Roland Fabianek |
za treść odpowiada: | Roland Fabianek |
data wytworzenia: | 2007-09-26 |
Metryka
Liczba odwiedzin | 1828 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2007-09-26 15:26:41 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2007-09-26 15:27:23 |