Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 242970-2012 z dnia 2012-07-10 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gorzów Śląski
1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kredyt postawiony do dyspozycji od dnia podpisania umowy do 31.XII.2012r. 2....
Termin składania ofert: 2012-07-18
Gorzów Śląski: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 273782 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242970 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, faks 034 3505710, 715 wew. 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kredyt postawiony do dyspozycji od dnia podpisania umowy do 31.XII.2012r. 2. Postawienie transzy do dyspozycji Zamawiającego: 01-08-2012 - 500.000,00 zł 01-10-2012 - 400.000,00 zł 10-12-2012 - 300.000,00 zł 1.200.000,00 zł 3. Spłata odsetek do dnia 25-go każdego miesiąca. 4. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy redyskonta weksli + stała marża banku, (dla obliczenia ceny należy przyjąć stopę redyskonta weksli, opublikowaną przez NBP na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania przetargowego tj. 10-07-2012r. 5. Okres karencji do 19.V.2013r. 6. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do ostatniego dnia spłaty. 7. Spłata kapitału po upływie karencji w następujących okresach (20-go danego miesiąca): 2013r. - V - 20.000,00 zł 2014r. - V - 30.000,00 zł 2015r. - V - 50.000,00 zł XI - 100.000,00 zł 2016r. - III - 50.000,00 zł XI - 100.000,00 zł 2017r. - III - 50.000,00 zł IX - 50.000,00 zł XI - 50.000,00 zł 2018r. - III - 100.000,00 zł IX - 50.000,00 zł 2019r. - II - 100.000,00 zł IX - 100.000,00 zł XI - 100.000,00 zł 2020r. - II - 100.000,00 zł IX - 100.000,00 zł XI - 50.000,00 zł ____________ 1.200.000,00 zł.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem, ul. Opolska 38, 47-120 Zawadzkie, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 401013,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 418193,49
· Oferta z najniższą ceną: 418193,49 / Oferta z najwyższą ceną: 454864,11
· Waluta: PLN.
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-07-27
______________________________________________________________________
PIŚ-IV.271.11.2012 Gorzów Śląski, dnia 2012-07-20
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
”Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1, w związku z art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 styczna 2004r., Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r., nr113, poz. 759
z późn. zm. ), Zamawiający (Gmina Gorzów Śląski), informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę (nr 1 ), złożoną przez Wykonawcę:
Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem, ul. Opolska 38, 47-120 Zawadzkie.
Uzasadnienie wyboru:
Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę za wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. 418 193,49.- zł brutto, ( w tym najniższą wartość odsetek za okres spłaty kredytu wyliczona według stopy procentowej na którą składa się stopa redyskonta weksli, stały procent banku, zawierający wszystkie koszty bankowe, marże, prowizje itp.,
wynoszący 6,25 %, oraz uzyskał maksymalną ilość punktów tj.100, w ramach kryterium oceny ofert.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz Kodeks Cywilny.
Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena=------------------------------------ x 100pkt
cena badanej oferty brutto
W prowadzonym postępowaniu złożono oferty:
Numer oferty |
Nazwa (FIRMA) adres Wykonawcy |
Cena brutto (zł) |
Liczba punktów w ramach kryterium najniższa cena |
Łączna liczba punktów |
1 |
Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem, ul. Opolska 38, 47-120 Zawadzkie
|
418 193,49 |
100 |
100 |
2 |
Bank Spółdzielczy „Bank Rolników” w Opolu, ul. Książąt Opolskich, 36A, 45-005 Opole
|
454 864,11 |
91,94 |
91,94 |
3 |
Bank Spółdzielczy w Wołczynie, ul. Opolska 5, 46-250 Wołczyn |
440 816,73 |
94,87 |
94,87 |
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-07-20
W związku z otrzymaniem w dniu 11-07-2012r.., zapytań dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.), , Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.),udziela odpowiedzi, jednocześnie informując że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Jednocześnie w związku z prośbą pytającego o możliwość przedłużenia terminu składania ofert, informuje się, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Załączniki:
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-07-13
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.gorzowslaski.pl - zakładka przetargi 2012
Gorzów Śląski: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 242970 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzów Śląski , ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, faks 034 3505710, 715 wew. 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.200.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kredyt postawiony do dyspozycji od dnia podpisania umowy do 31.XII.2012r. 2. Postawienie transzy do dyspozycji Zamawiającego: 01-08-2012 - 500.000,00 zł 01-10-2012 - 400.000,00 zł 10-12-2012 - 300.000,00 zł 1.200.000,00 zł 3. Spłata odsetek do dnia 25-go każdego miesiąca. 4. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy redyskonta weksli + stała marża banku, (dla obliczenia ceny należy przyjąć stopę redyskonta weksli, opublikowaną przez NBP na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania przetargowego tj. 10-07-2012r. 5. Okres karencji do 19.V.2013r. 6. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do ostatniego dnia spłaty. 7. Spłata kapitału po upływie karencji w następujących okresach (20-go danego miesiąca): 2013r. - V - 20.000,00 zł 2014r. - V - 30.000,00 zł 2015r. - V - 50.000,00 zł XI - 100.000,00 zł 2016r. - III - 50.000,00 zł XI - 100.000,00 zł 2017r. - III - 50.000,00 zł IX - 50.000,00 zł XI - 50.000,00 zł 2018r. - III - 100.000,00 zł IX - 50.000,00 zł 2019r. - II - 100.000,00 zł IX - 100.000,00 zł XI - 100.000,00 zł 2020r. - II - 100.000,00 zł IX - 100.000,00 zł XI - 50.000,00 zł ____________ 1.200.000,00 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r., Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r., nr 72, poz.665 z późn.zm.)
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr1 do SIWZ), harmonogram spłaty kredytu, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, (zał. nr4 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzowslaski.pl - zakładka przetargi 2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski pokój nr3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.08.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
zał. nr1
zał. nr2
zał. nr3
zał. nr4
zał. nr5
zał. nr6
zał. nr7
zał. nr8
zał. nr9
zał. nr10
zał. nr11
zał. nr12
zał. nr13
zał. nr14
zał. nr15
zał. nr16
Podmiot udostępniający: | UM Gorzów Śląski |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marcin Grabowski |
Data wytworzenia: | 2012-07-10 |
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 1596 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2012-07-10 11:24:46 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2012-07-27 11:43:51 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2012-07-27 11:43:51 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2012-07-20 10:45:13 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2012-07-13 13:31:00 | Roland Fabianek | Publikacja artykułu |