OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE : DS. GOSPODARKI ODPADAMI.
Burmistrz Gorzowa Śląskiego
ogłasza nabór wolne stanowisko urzędnicze :
ds. gospodarki odpadami.
1. Adres jednostki.
Urząd Miejski
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
2.  Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
3. Wykształcenie: wykształcenie wyższe o kierunku związanym z ochroną środowiska.
4.  Główne obowiązki:
·  całokształt spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta i gminy Gorzów Śląski.
·  przygotowywanie decyzji administracyjnych związanych z opłatami za odbieranie odpadów komunalnych;
·  wdrożenie i obsługa systemu informatycznego służącego do obsługi systemu odbioru odpadów komunalnych;
·  utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;
·  współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
·  współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych;
·  przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi;
·  kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Gorzów Śląski;
·  współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;
·  planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami;
·  realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych;      
5. Wymagania niezbędne:
·  wykształcenie wyższe,
·  obywatelstwo polskie,
·  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
·  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
·  wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.),
·  znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy:
    - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    -ustawy o odpadach,
    -Kodeksu postępowania administracyjnego,
    -ustawy o samorządzie gminnym,
    -przepisy wykonawcze do tych ustaw.
6. Wymagania  dodatkowe :
preferowany kierunek studiów: ochrona środowiska, gospodarka odpadami, inżynieria środowiska.
·      znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
·      umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
·      posiadanie prawa jazdy kat. B oraz brak przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów samochodowych w tej kategorii;
·      umiejętność jasnego precyzyjnego formułowania myśli w mowie i na piśmie,
·      samodzielność,
·      wysoka kultura osobista,
·      znajomość jednego języka obcego.
 7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
·      CV i list motywacyjny,
·      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
·      oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
·      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
·      oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
·      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
·      kopia dowodu osobistego,
·      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*,
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim, w pełnym wymiarze czasu pracy, wymagająca wyjazdów w teren oraz dokonywania pieszych wizji w terenie , samodzielna, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
 9.  Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gorzowie Śląskim:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim z dopiskiem : dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 27 sierpnia 2012 do godz. 15.00 .
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu wiedzy i kompetencji oraz rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami spełniającymi wymogi formalne. Kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gorzowslaski.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim.
Burmistrz Gorzowa Śląskiego
             Artur Tomala
nowa podstrona, dodana 2012-08-14
 
| Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim | 
        
| Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Roland Fabianek | 
        
| Data wytworzenia: | 2012-08-14 | 
Metryka
| Liczba odwiedzin | 5886 | 
| Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek | 
| Osoba publikująca informację | Roland Fabianek | 
| Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek | 
| Data opublikowania | 2012-08-14 13:52:58 | 
| Zmodyfikował | Roland Fabianek | 
| Data ostatniej aktualizacji | 2012-08-14 13:55:42 | 





