Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła i w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placów zabaw
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 233772-2012 z dnia 2012-07-04 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gorzów Śląski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów zabaw w Gminie Gorzów Śląski. Część 1 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła - wykonanie placu zabaw. Część 2 -...
Termin składania ofert: 2012-07-13
Gorzów Śląski: Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła i w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placów zabaw.
Numer ogłoszenia: 293046 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA –
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233772 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, faks 034 3505710, 715 wew. 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła i w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placów zabaw..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów zabaw w Gminie Gorzów Śląski. Część 1 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła - wykonanie placu zabaw. Część 2 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5,6 do SIWZ, projekt zagospodarowania zał. nr 7,8 do SIWZ, STWiOR zał. nr 9 do SIWZ, przedmiar robót zał. nr10,11 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.51.00-8, 37.53.52.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowania w ramach umowy o przyznanie pomocy wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, objętego PROW na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła - wykonanie placu zabaw.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIOR sp. z o.o., ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34670,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 51613,88
· Oferta z najniższą ceną: 51613,88 / Oferta z najwyższą ceną: 60994,10
· Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placu zabaw.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIOR sp. z o.o., ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41203,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 59471,12
· Oferta z najniższą ceną: 59471,12 / Oferta z najwyższą ceną: 67675,46
· Waluta: PLN.
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-08-09
PIŚ-IV.271.10.2012 Gorzów Śląski, dnia 2012-07-31
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła, i w miejscowości Zdziechowice – wykonanie placów zabaw.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. nr113., poz. 759 z późn. zm. ), Zamawiający (Gmina Gorzów Śląski), informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano
do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę (nr2), złożoną przez Wykonawcę:
„FIOR”, sp. z o.o., ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław.
Uzasadnienie wyboru:
Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę za wykonanie przedmiotowego zamówienia tj.
do części 1 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej , poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła – wykonanie placu zabaw, 51 613,88 zł brutto,
oraz uzyskał maksymalną ilość punktów w części 1 przedmiotowego zamówienia tj.100,
w ramach kryterium oceny ofert.
do części 2 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej , poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Zdziechowice – wykonanie placu zabaw, 59 471,12 zł brutto, oraz uzyskał maksymalną ilość punktów w części 2 przedmiotowego zamówienia tj.100, w ramach kryterium oceny ofert.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz Kodeks Cywilny.
Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena=------------------------------------ x 100pkt
cena badanej oferty brutto
W prowadzonym postępowaniu złożono oferty:
Numer oferty |
Nazwa (FIRMA) adres Wykonawcy |
Cena netto/brutto (zł) |
Liczba punktów w ramach kryterium najniższa cena |
Łączna liczba punktów |
1 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „APIS”, J. Oziębło, ul. Poniatowskiego 28, 37-500 Jarosław
|
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 42 984,00/ 52 870,32
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 48 376,00/ 59 502,48
|
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 97,62 pkt.
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 99,95 pkt. |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 97,62 pkt.
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 99,95 pkt. |
2 |
FIOR sp. z o.o., ul. Odkrywców 1-3/5 53-212 Wrocław |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 41 962,50/ 51 613,88
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 48 350,50/ 59 471,12
|
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 100 pkt.
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 100 pkt. |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 100 pkt.
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 100 pkt. |
3 |
CROQUET s.c., Andrzej Cieślawski, Adam Wronecki, Szczodre, ul. Trzebnicka 81, 55-095 Mirków |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 45 819,14/ 56 357,54 (cena po dokonaniu poprawy - oczywistej omyłki rachunkowej art.87.2.2. ustawy Pzp)
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 50 660,24/ 62 312,09 (cena po dokonaniu poprawy - oczywistej omyłki rachunkowej art.87.2.2. ustawy Pzp) |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 91,58 pkt.
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 95,44 pkt. |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 91,58 pkt.
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 95,44 pkt. |
4 |
FreeKids s.c, A. Gąsiorek, Z. Andruszewski, Trzęsowice 32, 55-106 Zawonia |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - 49 588,70/ 60 994,10
Część 2 przedmiotowego zamówienia - 55 020,70/ 67 675,46 |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - ------------
Część 2 przedmiotowego zamówienia - ------------ |
Część 1 przedmiotowego zamówienia - -----------
Część 2 przedmiotowego zamówienia - ------------ |
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-07-31
UWAGA!!!
Działając na podstawie art. 38 ust.4a w związku z art.12a, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania i otwarcia ofert.
NOWY TERMIN: 20-07-2012r.
Godzina, miejsce składania i otwarcia ofert – BEZ ZMIAN.
Treść zmiany ogłoszenia o zamówieniu:
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 233772-2012 z dnia 2012-07-04 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gorzów Śląski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów zabaw w Gminie Gorzów Śląski. Część 1 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła - wykonanie placu zabaw. Część 2 -...
Termin składania ofert: 2012-07-13
Numer ogłoszenia: 235690 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 233772 - 2012 data 04.07.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.5.
- W ogłoszeniu jest: Termin związania ofertą: do 11.08.2012..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin związania ofertą: do 18.08.2012..
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-07-05
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia !!!
Zgodnie z art. 38ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 styczna 2004r., Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w zakresie:
W punkcie IX SIWZ jest:
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11-08-2012r.
Zmienia się na:
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18-08-2012r.
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-07-05
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia !!!
Zgodnie z art. 38ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 styczna 2004r., Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w zakresie:
W punkcie XI SIWZ jest:
Oferty należy składać do dnia: 13-07-2012 roku do godz. 10.30 Pokój nr 3
( sekretariat )w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 13-07-2012 roku o godz.11.00
Zmienia się na:
Oferty należy składać do dnia: 20-07-2012 roku do godz. 10.30 Pokój nr 3
( sekretariat )w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 20-07-2012 roku o godz.11.00
W punkcie X 9 SIWZ jest:
Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła i w miejscowości Zdziechowice – wykonanie placów zabaw.
Nie otwierać przed 13-07-2012r., godz. 11:00
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Zmienia się na:
Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła i w miejscowości Zdziechowice – wykonanie placów zabaw.
Nie otwierać przed 20-07-2012r., godz. 11:00
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Zamawiający informuje że zmiany stają się integralną treścią SIWZ, i będą wiążące przy składaniu ofert.
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-07-05
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.gorzowslaski.pl - zakładka przetargi 2012
Gorzów Śląski: Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła i w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placów zabaw.
Numer ogłoszenia: 233772 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzów Śląski , ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, faks 034 3505710, 715 wew. 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła i w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placów zabaw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów zabaw w Gminie Gorzów Śląski. Część 1 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła - wykonanie placu zabaw. Część 2 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5,6 do SIWZ, projekt zagospodarowania zał. nr 7,8 do SIWZ, STWiOR zał. nr 9 do SIWZ, przedmiar robót zał. nr10,11 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.51.00-8, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
· inne dokumenty
Certyfikaty PN-EN 1176 -1 do 1176 - 7, PN-EN 1176-10, PN-EN 1176-11, dla oferowanych urządzeń. W zakresie części 1,2 przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia że oferowane urządzenia zabawowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , Zamawiający żąda dołączenia do oferty rysunków, zdjęć lub katalogów ze wskazaniem oferowanych urządzeń wraz z wymiarami oraz opisem elementów składowych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr1,2 do SIWZ), formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę ( zał. nr3,4 do SIWZ), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów ( wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zamiany umowy będą potwierdzone aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy e) w przypadku wystąpienia robót/zamówień dodatkowych Zamawiający wydłuży termin o czas niezbędny do ich wykonania jeżeli na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie określonego w umowie terminu na roboty podstawowe, f) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione wystąpienie Wykonawcy. g) zmiany ustawowej wysokości podatku VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego- dotyczy to części wynagrodzenia za roboty w których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzowslaski.pl - zakładka przetargi 2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.08.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowania w ramach umowy o przyznanie pomocy wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Goła - wykonanie placu zabaw..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5,6 do SIWZ, projekt zagospodarowania zał. nr 7,8 do SIWZ, STWiOR zał. nr 9 do SIWZ, przedmiar robót zał. nr10,11 do SIWZ..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.51.00-8, 37.53.52.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Rozwijanie infrastruktury rekreacyjnej, poprzez utworzenie miejsca wypoczynkowego w miejscowości Zdziechowice - wykonanie placu zabaw..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5,6 do SIWZ, projekt zagospodarowania zał. nr 7,8 do SIWZ, STWiOR zał. nr 9 do SIWZ, przedmiar robót zał. nr10,11 do SIWZ..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.51.00-8, 37.53.52.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
zał. nr1
zał. nr2
zał. nr3
zał. nr4
zał. nr5
zał. nr6
zał. nr7
zał. nr8
zał. nr9
zał. nr10
zał. nr11
zał. nr12
zał. nr13
zał. nr14
zał. nr15
zał. nr16
Opublikował: Marcin Grabowski 2012-07-04
Podmiot udostępniający: | UM Gorzów Śląski |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marcin Grabowski |
Data wytworzenia: | 2012-07-04 |
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 1898 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2012-07-04 09:59:03 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2012-08-09 09:26:34 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2012-08-09 09:26:34 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2012-07-31 09:44:48 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2012-07-05 08:55:30 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2012-07-05 08:20:50 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2012-07-05 07:47:56 | Roland Fabianek | Publikacja artykułu |