Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 6 drzew z terenu działki nr 190/85 (k.m. 3), obręb Gorzów Śląski
|
Lp. |
Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego |
||
|
1. |
Numer wpisu |
2009/A/42 |
|
|
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 6 drzew z terenu działki nr 190/85 (k.m. 3), obręb Gorzów Śląski |
|
|
3. |
Znak sprawy |
PIŚ-IV-7635 |
|
|
4. |
Data złożenia |
2009-05-14 |
|
|
5. |
Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) |
****** |
|
|
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
Tytuł prawny do władania nieruchomością |
|
|
7. |
Nazwa organu - adresata wniosku |
Burmistrz Gorzowa Śląskiego |
|
|
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) |
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim; ul. Wojska Polskiego 15; 46-310 Gorzów Śląski Referat Planowania Przestrzennego, Inwestycji i Ochrony Środowiska; pok. 21; tel. 034 3594 004 |
|
|
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) |
||
|
10. |
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
||
|
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
||
|
12. |
Uwagi |
||
nowa podstrona, dodana 2009-08-11
| Podmiot udostępniający: | wpisz nazwę podmiotu |
| Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | wpisz imię i nazwisko |
| Data wytworzenia: | wpisz datę (rok-miesiąc-dzień) |
Metryka
| Liczba odwiedzin | 1898 |
| Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
| Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
| Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
| Data opublikowania | 2009-08-11 14:12:53 |
| Zmodyfikował | Roland Fabianek |
| Data ostatniej aktualizacji | 2009-08-11 14:12:53 |





