Uzbrojenie terenów budowlanych w miejscowości Gorzów Śląski, ul. Karola Miarki.
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Burmistrz Gorzowa Śląskiego działający w imieniu Gminy Gorzów Śląski informuje, że w dniu 02-06-2009 roku, zawarto umowę z firmą „CONCEPT” Damian Dratwiński, 42-200 Częstochowa, ul. Torowa 1/6 na Uzbrojenie terenów budowlanych w miejscowości Gorzów Śląski, ul. Karola Miarki.
Numer sprawy PIŚ-IV-341/6/09.
Cena oferty brutto – 159 328,24 zł brutto.
Opublikował: Marcin Grabowski 2009-06-03
PIŚ-IV-341/6/09 Gorzów Śląski, 20-05-2009r.
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzbrojenie terenów budowlanych w miejscowości Gorzów Śląski, ul. Karola Miarki.
Nr sprawy:PIŚ-IV-341/6/09
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę
CONCEPT Damian Dratwiński
ul. Torowa 1/6
42-200 Częstochowa
Wybrany Wykonawca zaoferował najniższą cenę za wykonanie przedmiotowego zamówienia, oraz uzyskał najwyższą ilość punków.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
kryteria oceny ofert:
Najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena=------------------------------------ x 100 pkt
cena badanej oferty brutto
CONCEPT Damian Dratwiński
ul. Torowa 1/6
42-200 Częstochowa
159 328,24
------------ x100pkt.= 100 pkt.
159 328,24
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 100 pkt
PPHU EKO – KAN – GAZ
Jan Tokarski, Karski
ul. Akacjowa 10
63-410 Ostrów Wlkp.2
Firma Instalacji Sanitarnej „POLAN”
Krzysztof Polak
46-320 Praszka, ul. Mickiewicza 89
------------ x100pkt.= 97,04 pkt.
164 191,21 zł
ŁACZNA PUNKTACJA OFERTY- 97,04 pkt.
Oferta numer 2 - PPHU EKO – KAN – GAZ, Jan Tokarski, Karski, ul. Akacjowa 10
63-410 Ostrów Wlkp.2
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Art. 24 ust.4 ustawy PZP
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
63-410 Ostrów Wlkp.2
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy PZP
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
Złożone wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej nr. GWo/946/09-081-13-05 jest ważne do dnia 06-06-2009r., i nie pokrywa pełnego okresu związania ofertą który kończy się w dniu
09-06-2009r.
Środki ochrony prawnej
Opublikował:Marcin Grabowski 2009-05-20
PIŚ-IV-341/6/08 Gorzów Śląski, 20-04-2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:
PIŚ-IV-341/6/09. Nazwa zadania: Uzbrojenie terenów budowlanych w miejscowości Gorzów Śląski, ul. Karola Miarki.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Gmina Gorzów Śląski zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Gorzów Śląski
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
www.gorzowslaski.pl
um@gorzowslaski.pl
7:15-15:00 - w środy 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.gorzowslaski.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
W siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano – montażowe uzbrojenia terenów budowlanych na ulicy Karola Miarki w Gorzowie Śląskim.
Roboty obejmują wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur litych PCV śr.200/5.9mm, sieć wodociągową z rur PCV śr.110/5.3mm oraz sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV śr.400mm.
Całkowita długość kanalizacji sanitarnej PCV śr.200: 245,50 mb,
- Studnie rewizyjne śr.1000mm – 6szt.
Całkowita długość sieci wodociągowej PCV śr.110/5,3mm: 290,00mb,
w tym:
- hydranty p. pożarowe podziemne śr.80mm – 1szt.
- zasuwy sieciowe śr.100mm – 2szt.
Całkowita długość kanalizacji deszczowej : L= 149 mb
w tym:
-studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr.1000mm – 6szt.
-studnie pod kraty uliczne śr.500mm – 5szt.(wraz z przyłączami) .
Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 i 7
do SIWZ.
kod CPV:
45231300-8 – roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków.
45232150-8 – roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody,
45232130-2 – roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody
burzowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia
do dnia 31 sierpnia 2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
opis warunków i sposobu oceniania
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, zał. nr 2 do SIWZ
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych( co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
( uzbrojenia terenów w sieci wod.- kan. ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane
należycie (referencje), zał. nr 3 do SIWZ
C.2) Wykaz osób ( zał.nr4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w tym uprawnienia kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
oraz,
pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował.
Do oferty należy dołączyć kserokopie stosownych uprawnień.
D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1 jest niezgodną z ustawą
2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 3 500 PLN.,
słownie: Trzy tysiące pięćset złotych 00/100
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
1.4. wniesiono poprawnie wadium,
- najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena = ------------------------------------ x100
cena badanej oferty brutto
2. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać do dnia: 11-05-2009r. do godz. 10.00 Pokój nr 3 ( sekretariat )
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Oferty zostaną otwarte:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 11 -05-2009r. o godz.10.30
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 09-06-2009r.
XII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XIII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XIV. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XV. Informacja o zawarciu umowy ramowej.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 63865-2009 poz. dnia 20-04-2009r.
zał.nr1
zał.nr2
zał.nr3
zał.nr4
zał.nr5
zał.nr6
zał.nr7
zał.nr8
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marcin Grabowski |
Data wytworzenia: | 20-04-2009r. |
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 1762 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2009-04-20 09:06:20 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2009-06-03 12:37:07 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2009-06-03 12:37:07 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-05-20 14:51:36 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-04-20 10:27:20 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-04-20 09:07:43 | Roland Fabianek | Publikacja artykułu |