Remont budynku Szkoły Podstawowej w Uszycach i remont budynku szkoły Podstawowej w Kozłowicach.
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Burmistrz Gorzowa Śląskiego działający w imieniu Gminy Gorzów Śląski informuje, że w dniu 07-07-209 roku, zawarto umowę z firmą:
„PIMAT” Grażyna Korzeniowska, 46-310 Gorzów Śląski, ul. Rynek 8 na remont budynku Szkoły Podstawowej w Uszycach –
cena ofertowa brutto 223 675,65 zł,
oraz z firmą:
Zakład Elektroinstalacyjny Henryk Czora, Borkowice ul. Wiejska 43, 46-243 Bogacica, na remont budynku Szkoły Podstawowej w Kozłowicach –
cena ofertowa brutto 143 062,31 zł.
Numer sprawy PIŚ-IV-341/9/09.
Opublikował: Marcin Grabowski 07-07-2009r.
PIŚ-IV-341/9/09 Gorzów Śląski, 2009-06-26
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego PIŚ-IV-341/9/09,
Remont Budynku Szkoły Podstawowej w Uszycach i remont Szkoły Podstawowej w Kozłowicach.
Do zadania nr1-remont budynku Szkoły Podstawowej w Uszycach:
„PIMAT” Grażyna Korzeniowska, 46-310 Gorzów Śląski. ul. Rynek8
Do zadania nr2-remont budynku Szkoły Podstawowej w Kozłowicach:
Zakład Elektroinstalacyjny Henryk Czora , Borkowice, ul. Wiejska 43
Wybrani Wykonawcy zaoferowali najniższe ceny oraz uzyskali największą ilość punktów.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
kryteria oceny ofert:
Najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena=------------------------------------ x 100 pkt
cena badanej oferty brutto
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
223 675,65
------------ x100pkt.= 84,76 pkt.
263 887,21
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 84,76 pkt
Cena brutto do zadania nr2-201 202,74
143 062,31
------------ x100pkt.= 71,10 pkt.
201 202,74
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 71,10 pkt
Oferta nr2- Zakład Elektryczny „ZEKF” Kałuża Franciszek, 46-300 Olesno,
ul. Małe Przedmieście 41
143 062,31
------------ x100pkt.= 81,11 pkt.
176 373,93
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 81,11 pkt
ul. Ossowskiego 62
223 675,65
------------ x100pkt.= 83,05 pkt.
269 329,84
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 83,05 pkt
143 062,31
------------ x100pkt.= 70,58 pkt.
202 692,98
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 70,58 pkt
223 675,65
------------ x100pkt.= 93,74 pkt.
238 613,85
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 93,74 pkt
46-243 Bogacica
------------ x100pkt.= 100 pkt.
143 062,31
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 100 pkt
223 675,65
------------ x100pkt.= 99,03 pkt.
225 872,15
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 99,03 pkt
Cena brutto do zadania nr2-171 912,73
143 062,31
------------ x100pkt.= 83,22 pkt.
171 912,73
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 83,22 pkt
- wpłynęła dnia 16-06-2009r. o godz. 9:46,
223 675,65
------------ x100pkt.= 100 pkt.
223 675,65
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 100 pkt
143 062,31
------------ x100pkt.= 82,95 pkt.
172 473,45
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 82,95 pkt
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Art. 24 ust. 4 ustawy PZP
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Brakująca polisa OC została uzupełniona lecz jest ona wystawiona na osobę(kierownika robót), a winna obejmować OC w zakresie prowadzonej działalności.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
Oferta nr8 – „ELMONT” Sp. z o.o., 46-380 Dobrodzień ul. Wojska Polskiego 88
Podstawa prawna wykluczenia wykonawcy:
Art. 24 ust.2 pkt. 3 ustawy PZP
Podstawa faktyczna wykluczenia wykonawcy:
Brakująca polisa OC została uzupełniona lecz jest ona wystawiona na osobę(kierownika robót), a winna obejmować OC w zakresie prowadzonej działalności w związku z tym w/w wykonawca zostaje wykluczony z postępowania.
Środki ochrony prawnej
Opublikował:Marcin Grabowski 2009-06-26
Informacja o zamianie treści ogłoszenia o zamówieniu
Zamawiający informuje iż zmiana staje się częścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (rozdział III) i będzie wiążąca przy składaniu ofert.
TREŚĆ ZMIANY:
Rozdział IV ogłoszenia o zamówieniu:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
(jest): Zadanie Nr1 – remont budynku Szkoły Podstawowej w Uszycach:
Wykonanie nowych rozdzielnic, nowej WLZ, demontaż starej i montaż nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz malowanie pomieszczeń budynku szkolnego.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6, 7, 8 do SIWZ.
Zadanie Nr2- remont budynku Szkoły Podstawowej w Kozłowicach:
Wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń budynku szkolnego, wymiana instalacji elektrycznej, oświetleniowej i gniazd wtykowych.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9, 10 do SIWZ.
(Wymiana stolarki drzwiowej),wykonanie nowych rozdzielnic, nowej WLZ, demontaż starej i montaż nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz malowanie pomieszczeń budynku szkolnego.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6, 7, 8, (11)
do SIWZ.
Zadanie Nr2- remont budynku Szkoły Podstawowej w Kozłowicach:
Wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń budynku szkolnego, wymiana instalacji elektrycznej, oświetleniowej i gniazd wtykowych.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9, 10 do SIWZ.
Z uwagi na charakter dokonanej zmiany, nie przedłuża się terminu składania ofert który upływa w dniu 16.06.2009r., o godz. 10:00.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Remont budynku Szkoły Podstawowej w Uszycach i remont budynku Szkoły Podstawowej w Kozłowicach.
Nr sprawy:PIŚ-IV-341/9/09
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Gorzów Śląski
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
www.gorzowslaski.pl
um@gorzowslaski.pl
7:15-15:00 - w środy 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.gorzowslaski.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
W siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie nowych rozdzielnic, nowej WLZ, demontaż starej i montaż nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz malowanie pomieszczeń budynku szkolnego.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6, 7, 8 do SIWZ.
Wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń budynku szkolnego, wymiana instalacji elektrycznej, oświetleniowej i gniazd wtykowych.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9, 10 do SIWZ.
kod CPV:
45000000-7 - roboty budowlane
45311100-1 - roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - roboty malarskie
45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia
do 28 sierpnia 2009r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
opis warunków i sposobu oceniania
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych, (zał. nr 2 do SIWZ)
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych( zał.nr4 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się:
z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,(referencje).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,(referencje).
C.2) Wykaz osób(zał. nr3 do SIWZ),(zdanie nr1 i nr2) którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w tym uprawnienia kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
oraz,pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował.
Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień.
D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1 jest niezgodną z ustawą
2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium w wysokości:
- do zadania Nr1 o którym mowa w punkcie III SIWZ – 2 200 PLN
słownie: dwa tysiące dwieście złotych i 00/100
- do zadania Nr2 o którym mowa w punkcie III SIWZ – 1 600 PLN
słownie: tysiąc sześćset złotych i 00/100
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
1.4. wniesiono poprawnie wadium,
- najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena = ------------------------------------ x100
cena badanej oferty brutto
2. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
X.Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać do dnia: 16-06-2009r. do godz. 10.00 Pokój nr 3 ( sekretariat )
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Oferty zostaną otwarte:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 16-06-2009r. roku o godz.10.30
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 15-07-2009r.
XII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XIII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XIV. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XV. Informacja o zawarciu umowy ramowej.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 166462-2009 poz. dnia 26-05-2009r.
zał.nr1
zał.nr2
zał.nr3
zał.nr4
zał.nr5
zał.nr6
zał.nr7
zał.nr8
zał.nr9
zał.nr10
zał.nr11
Podmiot udostępniający: | UM Gorzów Śląski |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marcin Grabowski |
Data wytworzenia: | 2009-05-26 |
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 1756 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2009-05-26 11:31:22 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2009-07-07 09:23:08 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2009-07-07 09:23:08 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-06-26 08:18:30 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-06-01 10:10:26 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-06-01 10:04:23 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-06-01 09:20:21 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-05-26 12:04:26 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-05-26 11:33:25 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-05-26 11:31:45 | Roland Fabianek | Publikacja artykułu |