Remont pomieszczeń Domu Kultury w Gorzowie Śląskim
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
że w dniu 19-10-2009 roku, zawarto umowę z firmą:
Zakład Usługowy Instalacji Sanitarnej Wod-Kan, i C.O., i Gazowej, Jerzy Szklorz, Świercze, ul. Studnitza 31, 46-300 Olesno,
na zadanie „ Remont pomieszczeń Domu Kultury w Gorzowie Śląskim”.
Cena oferty brutto – 84 923,82 zł brutto.
Opublikował: Marcin Grabowski 2009-10-19
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Remont pomieszczeń budynku Miejskiego Domu Kultury w Gorzowie Śląskim,
ul. Rynek 4.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Zakład Usługowy Instalacji Sanitarnej Wod-Kan, i C.O., i Gazowej, Jerzy Szklorz, Świercze, ul. Studnitza 31, 46-300 Olesno.
Uzasadnienie wyboru: uzasadnienie wyboru
Wybrani Wykonawcy zaoferowali najniższe ceny oraz uzyskali największą ilość punktów.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
kryteria oceny ofert:
Najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena=------------------------------------ x 100 pkt
cena badanej oferty brutto
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr1- OLBUD II Zakład Budowlany Remontowy Wojciech Sanak
Ul. Kossaka 11/4, 48-303 Nysa
Cena brutto – 145 991,29 zł
84 923,82
------------ x100pkt.=58,17pkt.
145 991,29
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 58,17pkt.
Oferta nr2- Zakład Ogólnobudowlany „GERLIC”, E. Gerlic
42-700 Lubliniec, ul. Oleska 28
Cena brutto -122 730,33 zł
84 923,82
------------ x100pkt.=69,20pkt.
122 730,33
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 69,20pkt.
Oferta nr3- Zakład Instalacji Sanitarnych C.O i Gazu, Roboty Ogólnobudowlane
Piotr Skorupa, Łomnica, ul. Strażacka 50
Cena brutto – 92 612,85 zł
84 923,82
------------ x100pkt.= 91,70pkt.
92 612,85
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 91,70pkt
Oferta nr4 – Zakład Usługowo-Handlowy „DOMOS” Krzysztof Libera
46-300 Olesno, ul. Konopnickiej 15
Cena brutto – 93 545,12 zł
Oferta wykonawcy odrzucona.
Oferta nr5- Zakład Remontowo Budowlany Hądzel Marian
46-300 Olesno, ul. Wronczyńska 12
Cena brutto – 92 438,77 zł
Wykonawca wykluczony z udziału w postępowaniu.
Oferta nr6- Zakład Usługowy Instalacji Sanitarnej Wod-Kan, i C.O., i Gazowej, Jerzy
Szklorz, Świercze, ul. Studnitza 31, 46-300 Olesno.
Cena brutto – 84 923,82 zł
84 923,82
------------ x100pkt.= 100pkt.
84 923,82
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 100pkt
Oferta nr7- Zakład Usługowo-Handlowy Marek Mierzchała
46-220 Byczyna, ul. 3 Maja 8
Cena brutto – 116 436,10 zł
84 923,82
------------ x100pkt.= 72,94pkt.
116 436,10
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 72,94pkt
Oferta nr8- Śląskie Przedsiębiorstwo Techniczno-Budowlane Sp. z o.o.
Ul. Ossowskiego 62, 46-203 Kluczbork
Cena brutto – 87 689,26 zł
84 923,82
------------ x100pkt.= 96,85pkt.
87 689,26
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 96,85pkt
Oferta nr9- Zakład Remontowo-Budowlany Mieczysław Domański
46-320 Praszka, ul. Mickiewicza 56
Cena brutto – 85 358,20 zł
84 923,82
------------ x100pkt.= 99,49pkt.
85 358,20
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 99,49pkt
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
Oferta nr4 – Zakład Usługowo-Handlowy „DOMOS” Krzysztof Libera, 46-300 Olesno,
ul. Konopnickiej 15
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Art. 89 ust 1pkt 2 ustawy PZP
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
Wykonawca w kosztorysie ofertowym nie uwzględnił pozycji nr.51 przedmiaru robót tj. dwukrotne malowanie z gruntowaniem, farbą emulsyjną powierzchni wewnętrznych z podłoży gipsowych.
Zgodnie z pkt. XII SIWZ Wykonawca w kosztorysie ofertowym nie może pominąć jakiegokolwiek elementu robót.
W związku z tym treść oferty nie odpowiada treści SIWZ.
Oferta nr5- Zakład Remontowo Budowlany Hądzel Marian, 46-300 Olesno,
ul. Wronczyńska 12
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Art. 89 ust 1pkt 5 ustawy PZP w związku z art. 24 ust 4 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Oferta nr5- Zakład Remontowo Budowlany Hądzel Marian, 46-300 Olesno,
ul. Wronczyńska 12
Podstawa prawna wykluczenia
Art. 24 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp
Podstawa faktyczna wykluczenia:
Wykonawca w wyznaczonym terminie (tj. do dnia 07.10.2009r., do godz. 15:00), nie uzupełnił aktualnego zaświadczenia z ZUS i US.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
W związku z nadesłanymi zapytaniami na podstawie art.38 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do SIWZ na zadanie „Remont pomieszczeń Domu Kultury w Gorzowie Śląskim”, Zamawiający na podstawie art. 38ust2 ustawy Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi:
Proszę o udostępnienie zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej.
Odp.
W przedmiotowym postępowaniu stolarka okienna nie podlega wymianie.
W załączeniu przedstawia się schemat drzwi przeznaczonych do wymiany.
Załącznik -
PIŚ-IV-341/16/09 Gorzów Śląski, 07-09-2009r..
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
Remont pomieszczeń Domu Kultury w Gorzowie Śląskim.
Numer sprawy: PIŚ-IV-341/16/09.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Gorzowie Śląskim
46-310 Gorzów Śląski, ul. Rynek 4
w imieniu którego postępowanie przetargowe prowadzi:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
46-310 Gorzów Śląski
ul. Wojska Polskiego 15
www.gorzowslaski.pl
um@gorzowslaski.pl
godz. Urzędowania:
7:15 – 15:00 w środy 7:30 – 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.gorzowslaski.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
w Urzędzie Miejskim w Gorzowie Śląskim
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje remont pomieszczeń Domu Kultury w Gorzowie Śląskim tj. korytarz, ubikacje, kuchnia a w szczególności:
- roboty tynkarskie i okładzinowe
- wymiana stolarki drzwiowej
- remont posadzek
- wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściem wodno- kanalizacyjnym
- wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej
Szczegółowy zakres robót określają przedmiary , oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.
45000000-7 - roboty budowlane
45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej
45324000-4 - roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - tynkowanie
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia
do 15-12-2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
opis warunków i sposobu oceniania
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych, (zał. nr 2 do SIWZ)
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych( zał.nr3 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się:
Co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie robót remontowych w obiektach użyteczności publicznych lub mieszkaniowych z których każda opiewa na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,(referencje).
C.2) Wykaz osób(zał. nr4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej wraz zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
oraz
pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował.
Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień.
D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
1 jest niezgodną z ustawą
2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
1.4. wniesiono poprawnie wadium,
- najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena = ------------------------------------ x100
cena badanej oferty brutto
Oferty należy składać do dnia: 28-09-2009r. do godz. 10.00 Pokój nr 3 ( sekretariat )
w Urzędzie Miejskim w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Oferty zostaną otwarte:
w Urzędzie Miejskim w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 28-09-2009 roku o godz.10.30
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 27-10-2009r.
XII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XIII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XIV. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 149207 dnia 07-09-2009r.
zał.nr1
zał.nr2
zał.nr3
zał.nr4
zał.nr5
zał.nr6
zał.nr7
Opublikował: Marcin Grabowski 2009-09-07
Podmiot udostępniający: | UM Gorzów Śląski |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marcin Grabowski |
Data wytworzenia: | 2009-09-07 |
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 1643 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2009-09-07 11:35:02 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2009-10-19 13:06:23 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2009-10-19 13:06:23 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-10-08 11:40:59 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-09-22 11:58:46 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-09-22 11:56:36 | Roland Fabianek | Publikacja artykułu |