Remont dróg gminnych w Skrońsku, i w Gorzowie Śląskim, ul. Krótka
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Burmistrz Gorzowa Śląskiego działający w imieniu Gminy Gorzów Śląski informuje,
że w dniu 05-11-2009 roku, zawarto umowę z konsorcjum firm:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe „TOMBUD”, ul Słowackiego 1/40, 46-300 Olesno,
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KBJT”, ul. Modrzewiowa 5, 46-300 Olesno.
na zadanie:
Remont dróg gminnych w Skrońsku i w Gorzowie Śląskim, ul. Krótka
Cena oferty brutto – 241 232,05 zł brutto
Opublikował: Marcin Grabowski 2009-11-05
PIŚ-IV-341/19/09 Gorzów Śląski, 27-10-2009r.
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Remont dróg gminnych w Skrońsku i w Gorzowie Śląskim, ul. Krótka.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo - Handlowe „TOMBUD”, ul Słowackiego 1/40, 46-300 Olesno,
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KBJT”, ul. Modrzewiowa 5, 46-300 Olesno.
Wybrana oferta jest jedyną złożoną ofertą, mieszczącą się w kwocie przeznaczoną na zrealizowanie zadania.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
kryteria oceny ofert:
Najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena=------------------------------------ x 100 pkt
cena badanej oferty brutto
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr1- Konsorcjum firm:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo - Handlowe „TOMBUD”, ul Słowackiego 1/40, 46-300 Olesno,
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KBJT”, ul. Modrzewiowa 5, 46-300 Olesno.
Cena brutto – 241 232,05 zł
------------ x100pkt.=100pkt.
241 232,05
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 100pkt.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).
- dział VI "Środki ochrony prawnej".
Nazwa zadania:
Remont dróg gminnych w Skrońsku i w Gorzowie Śląskim, ul. Krótka.
Nr sprawy:PIŚ-IV-341/19/09
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Gmina Gorzów Śląski zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Gorzów Śląski
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
www.gorzowslaski.pl
um@gorzowslaski.pl
7:15-15:00 - w środy 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.gorzowslaski.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
W siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia:
Korytowanie, podbudowa grubości
Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik
nr: 6, 7 do SIWZ.
45233140-2 – roboty drogowe
45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia
do dnia 15-12-2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
opis warunków i sposobu oceniania
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, zał. nr 2 do SIWZ
1) ) Wykaz wykonanych robót budowlanych( co najmniej dwóch) polegających na ,budowie lub przebudowa dróg, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia i wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane
należycie (referencje), zał. nr 3 do SIWZ
2 Wykaz osób(zał. nr4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie Kierownika robót uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności drogowej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
oraz, pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował.
Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień.
1) ) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1 jest niezgodną z ustawą
2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
1.4. wniesiono poprawnie wadium,
- najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena = ------------------------------------ x100
cena badanej oferty brutto
2. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać do dnia: 26-10-2009r. do godz. 10.00 Pokój nr 3 ( sekretariat )
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Oferty zostaną otwarte:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 26-10-2009r.roku o godz.10.30
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 24-11-2009 r.
XII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XIII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XIV. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XV. Informacja o zawarciu umowy ramowej.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 342916-2009. dnia 02-10-2009r.
Zał. nr1 -
Zał. nr2 -
Zał. nr3 -
Zał. nr4 -
Zał. nr5 -
Zał. nr6 -
Zał. nr7 -
Zał. nr8 -
Podmiot udostępniający: | UM Gorzów Śląski |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marcin Grabowski |
Data wytworzenia: | 02-10-2009r. |
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 1755 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2009-10-02 12:13:23 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2009-11-05 11:19:58 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2009-11-05 11:19:58 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-10-27 12:08:22 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-10-02 12:15:21 | Roland Fabianek | Publikacja artykułu |