logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu miejskiego w Gorzowie Śląskim

logo gminy
LEKTOR
XML

Wnioski w sprawach ulg podatku od środków transportowych osób prawnych

Wnioski w sprawach ulg podatku od środków transportowych osób prawnych
(odroczenie, umorzenie, rozłożenie na raty)

PODSTAWA PRAWNA:
Art. 48 §1, art. 67 §1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 137 poz. 926 z późn. zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY

1.       Pisemny wniosek (w zależności od rodzaju ulgi) 
- o umorzenie zaległości podatkowej
- o odroczenie terminu płatności
- o rozłożenie na raty

2.       Inne na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzonego postępowania podatkowego.
 

II. OPŁATY
Opłata skarbowa: za wniosek - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł
*za wniosek o odroczenie terminu płatności do 6 m-cy opłaty skarbowej nie pobiera się.

III. TERMIN ODPOWIEDZI
Do 30 dni od momentu złożenia udokumentowanego wniosku.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansowy

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14-stu dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
za odwołanie - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł

VI. UWAGI:
W razie braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca wezwany zostanie do ich uzupełnienia w Referacie Finansowym prowadzącym sprawę. Jeżeli podanie nie zostanie załatwione we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu wyznaczając nowy (zgodnie z art. 140 ustawy Ordynacja podatkowa).

 

Wnioski w sprawach ulg podatku od środków transportowych osób prawnych, dodana 2005-04-29
 


Miejsce załatwienia:
 
Kasa


Osoby/osoba odpowiedzialna:
 
Joanna Smolarczyk


Telefon informacyjny:
 
(034) 3594004 wew. 40


E-mail informacyjny:
 
um@gorzowslaski.pl


Godziny pracy:
 
Poniedziałek - piątek 7.15 - 15.00, środa 7.30 - 16.00


Czas oczekiwania na załatwienie:
 
Do 30 dni od momentu złożenia udokumentowanego wniosku.


Wynik sprawy (sposób załatwienia - odbioru dokumentów):
 
Wydana decyzja


Opłaty skarbowe:
 
za wniosek - 5,00 zł, za każdy załącznik - 0,50 zł , *za wniosek o odroczenie terminu płatności do 6 m-cy opłaty skarbowej nie pobiera się.
 
Podstawy prawne:
 
Art. 48 §1, art. 67 §1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 137 poz. 926 z późn. zm.)
 
Tryb odwoławczy:
 
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14-stu dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
za odwołanie - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł
 
Uwagi:
 
wezwany zostanie do ich uzupełnienia w Referacie Finansowym prowadzącym sprawę. Jeżeli podanie nie zostanie załatwione we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu wyznaczając nowy (zgodnie z art. 140 ustawy Ordynacja podatkowa).

Metryka

Liczba odwiedzin 2048
Osoba wprowadzająca informację Michalina Stelmach
Osoba publikująca informację Michalina Stelmach
Osoba odpowiedzialna za informację Michalina Stelmach
Data opublikowania 2014-09-04 13:13:06
Zmodyfikował Michalina Stelmach
Data ostatniej aktualizacji 2014-09-04 15:26:30

Historia zmian

Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
2014-09-04 15:26:30 Michalina Stelmach Edycja artykułu
2014-09-04 13:14:27 Michalina Stelmach Publikacja artykułu