logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu miejskiego w Gorzowie Śląskim

logo gminy
LEKTOR
XML

Wnioski w sprawach ulg podatku rolnego osób fizycznych (odroczenie, umorzenie, rozłożenie na raty)

Wnioski w sprawach ulg podatku rolnego osób fizycznych
(odroczenie, umorzenie, rozłożenie na raty)

PODSTAWA PRAWNA:
Art. 48 §1, art. 67 §1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 137 poz. 926 z późn. zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY

1.       Pisemny wniosek (w zależności od rodzaju ulgi) 
- o umorzenie zaległości podatkowej
- o odroczenie terminu płatności
- o rozłożenie na raty

2.       Zaświadczenie o dochodach obojga małżonków

3.       Odcinki emerytur, rent (kopie)

4.       Zaświadczenia o zarejestrowaniu wnioskodawcy jako bezrobotnego

5.       Potwierdzenie ewentualnych kosztów leczenia (wypisy ze szpitala, kopie rachunków za leki)

6.       Potwierdzenia rachunków ponoszonych na naukę (kopie rachunków, dowodów wpłaty)

7.       Inne na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego

II. OPŁATY
Nie pobiera się.

III. TERMIN ODPOWIEDZI
Do 30 dni od momentu złożenia udokumentowanego wniosku.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansowy

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14-stu dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
za odwołanie - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł

VI. UWAGI:
W razie braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca wezwany zostanie do ich uzupełnienia w Referacie Finansowym prowadzącym sprawę. Jeżeli podanie nie zostanie załatwione we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu wyznaczając nowy (zgodnie z art. 140 ustawy Ordynacja podatkowa).

 

Wnioski w sprawach ulg podatku rolnego osób fizycznych, dodana 2005-08-18
 


Miejsce załatwienia:
 
Pokój 9


Osoby/osoba odpowiedzialna:
 
Genowefa Widera- Janikowska, Anna Tomala


Telefon informacyjny:
 
(034) 3594004-6 wew.30


E-mail informacyjny:
 
um@gorzowslaski.pl


Godziny pracy:
 
Poniedziałek - piątek 7.15 - 15.00, środa 7.30 - 16.00


Czas oczekiwania na załatwienie:
 
Do 30 dni od momentu złożenia udokumentowanego wniosku.


Wynik sprawy (sposób załatwienia - odbioru dokumentów):
 
Wydana decyzja w sprawie


Opłaty administracyjne:
 
Nie pobiera się.


Opłaty skarbowe:
 
Nie pobiera się.
 
Podstawy prawne:
 
Art. 48 §1, art. 67 §1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 137 poz. 926 z późn. zm.) 
 
Tryb odwoławczy:
 
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14-stu dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
za odwołanie - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł
 
Uwagi:
 
W razie braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca wezwany zostanie do ich uzupełnienia w Referacie Finansowym prowadzącym sprawę. Jeżeli podanie nie zostanie załatwione we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu wyznaczając nowy (zgodnie z art. 140 ustawy Ordynacja podatkowa).

Metryka

Liczba odwiedzin 1373
Osoba wprowadzająca informację Michalina Stelmach
Osoba publikująca informację Michalina Stelmach
Osoba odpowiedzialna za informację Michalina Stelmach
Data opublikowania 2014-09-04 13:23:51
Zmodyfikował Michalina Stelmach
Data ostatniej aktualizacji 2014-09-04 15:32:15