OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE : DS. GOSPODARKI ODPADAMI.
Burmistrz Gorzowa Śląskiego
ogłasza nabór wolne stanowisko urzędnicze :
ds. gospodarki odpadami.
1. Adres jednostki.
Urząd Miejski
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
2. Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
3. Wykształcenie: wykształcenie wyższe o kierunku związanym z ochroną środowiska.
4. Główne obowiązki:
· całokształt spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta i gminy Gorzów Śląski.
· przygotowywanie decyzji administracyjnych związanych z opłatami za odbieranie odpadów komunalnych;
· wdrożenie i obsługa systemu informatycznego służącego do obsługi systemu odbioru odpadów komunalnych;
· utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;
· współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
· współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych;
· przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi;
· kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Gorzów Śląski;
· współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;
· planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami;
· realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych;
5. Wymagania niezbędne:
· wykształcenie wyższe,
· obywatelstwo polskie,
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.),
· znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy:
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
-ustawy o odpadach,
-Kodeksu postępowania administracyjnego,
-ustawy o samorządzie gminnym,
-przepisy wykonawcze do tych ustaw.
6. Wymagania dodatkowe :
preferowany kierunek studiów: ochrona środowiska, gospodarka odpadami, inżynieria środowiska.
· znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
· umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
· posiadanie prawa jazdy kat. B oraz brak przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów samochodowych w tej kategorii;
· umiejętność jasnego precyzyjnego formułowania myśli w mowie i na piśmie,
· samodzielność,
· wysoka kultura osobista,
· znajomość jednego języka obcego.
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· CV i list motywacyjny,
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
· oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
· oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
· oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
· kopia dowodu osobistego,
· kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*,
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim, w pełnym wymiarze czasu pracy, wymagająca wyjazdów w teren oraz dokonywania pieszych wizji w terenie , samodzielna, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gorzowie Śląskim:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim z dopiskiem : dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 27 sierpnia 2012 do godz. 15.00 .
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu wiedzy i kompetencji oraz rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami spełniającymi wymogi formalne. Kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gorzowslaski.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim.
Burmistrz Gorzowa Śląskiego
Artur Tomala
nowa podstrona, dodana 2012-08-14
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Roland Fabianek |
Data wytworzenia: | 2012-08-14 |
Metryka
Liczba odwiedzin | 4996 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2012-08-14 13:52:58 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2012-08-14 13:55:42 |