OGŁASZENIE NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTORA D/S INWESTYCJI
BURMISTRZ GORZOWA ŚLĄSKIEGO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTORA D/S INWESTYCJI.
Wymiar zatrudnienia : 1 etat.
Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę na okres 12 miesięcy po pozytywnej ocenie pracy w tym okresie - umowa o pracę na czas nieokreślony.
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
1.Wymagania niezbędne:
· wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowany: kierunek budowlany)
. obywatelstwo polskie
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
. niekaralność
2. Wymagania dodatkowe:
Znajomość:
· ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o drogach publicznych oraz innych niezbędnych do wykonywania zadań na danym stanowisku,
. znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej
. systemów operacyjnych Windows 98, Windows XP,
. pakietów biurowych Open Office, MS Office
3. Główne obowiązki:
I. prowadzenie spraw związanych z inwestycjami oraz innymi robotami
budowlanymi prowadzonymi przez gminę
II. sporządzanie wniosków oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do pozyskiwania funduszy unijnych,
III. prowadzenie spraw związanych z zakresu zarządzania drogami gminnymi,
IV. wykonywanie innych spraw dotyczących drogownictwa, planowania
przestrzennego, inwestycji i ochrony środowiska.
.
4.Wymagane dokumenty:
a) życiorys (C V) , z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny
c) kopie dokumentów potwierdzających:
o wykształcenie ( kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych),
o doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy),
o kwalifikacje i umiejętności,
d) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za
przestępstwa popełnione umyślnie,
e) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem
"Nabór na stanowisko podinspektora d/s inwestycji" do dnia 27 stycznia 2012r . w
sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 w godzinach od 7.30 do 15.00
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne, termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www. bip.gorzowslaski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę po przedstawieniu zaświadczenia o niekaralności.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz Ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz.1458 z późn. zmianami)
Burmistrz
mgr inż.Artur Tomala
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 1432 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2012-01-13 14:08:08 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2012-01-13 14:08:08 |