Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK).
___________________________________________________________________________
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Opublikował: Marcin grabowski 12.06.2013r
___________________________________________________________________________
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Opublikował: Marcin Grabowski 24.05.2013r.
___________________________________________________________________________
Zmiana treści ogłoszenia
o zamówieniu
dotyczy postępowania pn.: ”Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)”
Zamawiający działając zgodnie z art. 11 ust. 4 i art.12a ustawy z z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) dokonuje zmiany w treści ogłoszenia o zamówieniu publicznym, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 162246-2013 w dniu 24.04.2013r., na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej zamawiającego www.bip.gorzowslaski.pl
w zakładce „przetargi
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 162246-2013 z dnia 2013-04-24 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gorzów Śląski
Przedmiotem zamówienia jest 1.odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Gorzów Śląski w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów...
Termin składania ofert: 2013-05-07
Numer ogłoszenia: 181164 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 162246 - 2013 data 24.04.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest 1.odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Gorzów Śląski w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania; 2.wyposażenie nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w komplet pojemników do zbierania odpadów według zestawienia adresów w załączniku nr 7, 8, 9 i 10 3.prowadzenie sprawozdawczości w okresie trwania zamówienia; 4.osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012r. poz.391 z późn. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego; 5.Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej zwany PSZOK) oraz odbieranie odpadów. Szczegółowy zakres robót określa SIWZ...
· W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest 1.odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Gorzów Śląski w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania; 2.wyposażenie nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w komplet pojemników do zbierania odpadów według zestawienia adresów w załączniku nr 7, 8, 9 i 10 3.prowadzenie sprawozdawczości w okresie trwania zamówienia; 4.osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012r. poz.391 z późn. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego; 5.Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej zwany PSZOK) oraz odbieranie odpadów. Szczegółowy zakres robót określa SIWZ.. 1. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt. 2, ppkt.2.4 SIWZ: Wykreśla się odpad o kodzie 02 01 04 z listy odpadów odbieranych z PSZOK. 2. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt. 4, ppkt.4,6 SIWZ jest: Liczba miejsc które należy wyposażyć w pojemniki na zużyte baterie i akumulatory 13 Zmienia się na: Liczba miejsc które należy wyposażyć w pojemniki na zużyte baterie i akumulatory 15, liczba ta w trakcie realizacji zamówienia może ulegać zmianom. 3. W załączniku nr10 do SIWZ - adresy punków - pojemniki leki i baterie, dodaje się zapis: Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania przeterminowanych leków oraz zużytych baterii i akumulatorów z częstotliwością co pół roku. 4. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt. 2, ppkt.2.1, 2.2 SIWZ: Dopisuje się odpad o kodzie 20 01 23 w części dotyczącej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 5. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt. 6, ppkt.6,21 SIWZ jest: Wykonawca w przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości będzie odbierał odpady z tej nieruchomości począwszy od pierwszego tygodnia następującego po tygodniu, w którym Wykonawca został powiadomiony o zmianie Zmienia się na: Wykonawca w przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości będzie odbierał odpady z tej nieruchomości w najbliższym terminie odbioru danej frakcji odpadów zgodnym z harmonogramem. 6. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt.2 ppkt.2.1, 2.2, 2.3, 2.4 SIWZ: Dopisuje się odpad o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04 jako odpady suche, oraz 15 01 07 jako odpady szklane..
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski Pokój nr 3 (sekretariat)...
· W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski Pokój nr 3 (sekretariat)...
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.5.
· W ogłoszeniu jest: Termin związania ofertą: do 05.06.2013r..
· W ogłoszeniu powinno być: Termin związania ofertą: do 13.06.2013r..
___________________________________________________________________________________
Zmiana treści SIWZ
dotyczy postępowania pn.: ”Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)”
Zamawiający, działając na podstawia art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), dokonuje zmiany treści SIWZ.
1. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt. 2, ppkt.2.4 SIWZ:
Wykreśla się odpad o kodzie 02 01 04 z listy odpadów odbieranych z PSZOK.
2. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt. 4, ppkt.4,6 SIWZ jest:
Liczba miejsc które należy wyposażyć w pojemniki na zużyte baterie i akumulatory 13
Zmienia się na:
Liczba miejsc które należy wyposażyć w pojemniki na zużyte baterie i akumulatory 15, liczba ta
w trakcie realizacji zamówienia może ulegać zmianom.
3. W załączniku nr10 do SIWZ - adresy punków – pojemniki leki i baterie, dodaje się zapis:
Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania przeterminowanych leków oraz zużytych baterii i akumulatorów z częstotliwością co pół roku.
4. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt. 2, ppkt.2.1, 2.2 SIWZ:
Dopisuje się odpad o kodzie 20 01 23 w części dotyczącej zbiórki odpadów wielkogabarytowych.
5. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt. 6, ppkt.6,21 SIWZ jest:
Wykonawca w przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości będzie odbierał odpady
z tej nieruchomości począwszy od pierwszego tygodnia następującego po tygodniu,
w którym Wykonawca został powiadomiony o zmianie
Zmienia się na:
Wykonawca w przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości będzie odbierał odpady z tej nieruchomości w najbliższym terminie odbioru danej frakcji odpadów zgodnym z harmonogramem.
6. W rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia pkt.2 ppkt.2.1, 2.2, 2.3, 2.4 SIWZ:
Dopisuje się odpad o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04 jako odpady suche, oraz 15 01 07 jako odpady szklane.
7. W rozdziale XI Miejsce i termin składania i otwarcia ofert SIWZ jest:
Oferty należy składać do dnia: 10.05.2013r. roku do godz. 10.30 Pokój nr 3 (sekretariat)
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 10.05.2013r. roku o godz.11.00
Zmienia się na:
Oferty należy składać do dnia: 15.05.2013r. roku do godz. 10.30 Pokój nr 3 (sekretariat)
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 15.05.2013r. roku o godz.11.00
8. W rozdziale X Opis sposobu przygotowania oferty SIWZ jest:
Oferta na ”Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)”.
Nie otwierać przed 10.05.2013r., godz. 11:00 |
Zmienia się na:
Oferta na ”Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)”.
Nie otwierać przed 15.05.2013r., godz. 11:00 |
9. W rozdziale IX Termin związania ofertą SIWZ jest:
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.06.2013r.
Zmienia się na:
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13.06.2013r.
Powyższa modyfikacja SIWZ, prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu,
zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm).
__________________________________________________________________________
PYTANIA I ODPOWIEDZI DO SIWZ
___________________________________________________________________________
Zmiana treści SIWZ
dotyczy postępowania pn.: ”Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)”
Zamawiający działając na podstawia art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) dokonuje zmiany treści SIWZ w pkt. XII opis sposobu obliczenia ceny, oraz zmiany załącznika nr 1 do SIWZ formularz ofertowy.
W punkcie XII SIWZ jest:
c) Wykonawca poda w ofercie [formularz ofertowy zał. nr1 do SIWZ, (tabela c)], cenę całkowitą przedmiotowego zamówienia jako sumę kosztów rocznych (18 miesięcy) tabela a) kol.5 + tabela b) kol.5, która służyła będzie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej.
Zmienia się na:
c) Wykonawca poda w ofercie [formularz ofertowy zał. nr1 do SIWZ, (tabela c)], cenę całkowitą przedmiotowego zamówienia jako sumę kosztów (18 miesięcy) tabela a) kol.5 + tabela b) kol.5, która służyła będzie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej.
do SIWZ Formularz ofertowy.
Zał. nr1 do SIWZ –
Opublikował: Marcin Grabowski 2013-04-30
___________________________________________________________________________
Zmiana treści ogłoszenia
o zamówieniu
dotyczy postępowania pn.: ”Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)”
Zamawiający działając zgodnie z art. 11 ust. 4 i art.12a ustawy z z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) dokonuje zmiany w treści ogłoszenia o zamówieniu publicznym, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 162246-2013 w dniu 24.04.2013r., na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej zamawiającego www.bip.gorzowslaski.pl
w zakładce „przetargi
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 162246-2013 z dnia 2013-04-24 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gorzów Śląski
Przedmiotem zamówienia jest 1.odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Gorzów Śląski w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów...
Termin składania ofert: 2013-05-07
Numer ogłoszenia: 169756 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 162246 - 2013 data 24.04.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski Pokój nr 3 (sekretariat)..
· W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski Pokój nr 3 (sekretariat)..
Opublikował: Marcin Grabowski 2013-04-29
___________________________________________________________________________
Zmiana treści SIWZ
dotyczy postępowania pn.: ”Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)”
Zamawiający, działając na podstawia art. 38 ust. 4 i 4a pkt1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) dokonuje zmiany treści SIWZ w pkt. XI Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Jest:
Oferty należy składać do dnia: 07.05.2013r. roku do godz. 10.30 Pokój nr 3 (sekretariat)
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 07.05.2013r. roku o godz.11.00
Zmienia się na:
Oferty należy składać do dnia: 10.05.2013r. roku do godz. 10.30 Pokój nr 3 (sekretariat)
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 10.05.2013r. roku o godz.11.00
Opublikował: Marcin Grabowski 2013-04-29
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Gorzów Śląski: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK).
Numer ogłoszenia: 162246 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzów Śląski , ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, faks 034 3505710, 715 wew. 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gorzów Śląski, oraz utworzenie i utrzymywanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1.odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Gorzów Śląski w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania; 2.wyposażenie nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w komplet pojemników do zbierania odpadów według zestawienia adresów w załączniku nr 7, 8, 9 i 10 3.prowadzenie sprawozdawczości w okresie trwania zamówienia; 4.osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012r. poz.391 z późn. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego; 5.Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej zwany PSZOK) oraz odbieranie odpadów. Szczegółowy zakres robót określa SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 12 000,00 zł Słownie: dwanaście tysięcy złotych 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego w: BS Zawadzkie o/Gorzów Śląski nr. 54 8909 1058 2005 0000 0013 0005 lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innych formach właściwy dokument wadialny tj. poręczenie lub gwarancja musi być przekazany do kasy Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim ul.Wojska Polskiego 15, pok. nr8 do oferty należy załączyć otrzymane w kasie pokwitowanie wniesienia wadium, lub w formie oryginału do oferty. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jago bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt.VIII w formach o których mowa wyżej zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z Gminy Gorzów Śląski, zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn zm.), - aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r., o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185. poz. 1243 z późn.zm.), lub posiadają wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21), - posiadają wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz.21), prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust.2 ww. ustawy.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie: a) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej. - pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, - pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. - pojazdy wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, - konstrukcja pojazdów zabezpieczona przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowanie oddziaływania czynników atmosferycznych na odpady, - pojazdy zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania przeładunku a także transportu. b) posiada bazę magazynowo - transportową: - usytuowaną w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy, - usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny, - zabezpieczoną w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, - wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, - wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, - wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, - wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r., - Prawo wodne. - wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, - miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, - miejsce do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, - legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów - punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, - miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu w/w warunków. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy zał nr1 do SIWZ, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów ( wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zamiany umowy będą potwierdzone aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy e) zmiany ustawowej wysokości podatku VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem umowy. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego- dotyczy to części wynagrodzenia za usługi w których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzowslaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski Pokój nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.06.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zał. nr1 -
Zał. nr2 -
Zał. nr3 -
Zał. nr4 -
Zał. nr5 -
Zał. nr6 -
Zał. nr7 -
Zał. nr8 -
Zał. nr9 -
Zał. nr10 -
Zał. nr11 -
Zał. nr12 -
Podmiot udostępniający: | UM Gorzów Śląski |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marcin Grabowski |
Data wytworzenia: | 2013-04-24 |
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 1808 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2013-04-24 09:25:34 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2013-06-12 09:58:11 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2013-06-12 09:58:11 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-05-24 11:41:45 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-05-08 11:55:22 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-05-08 10:36:14 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-05-08 09:22:15 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-05-07 13:47:01 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-04-30 13:48:38 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-04-29 09:01:51 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-04-29 08:49:43 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2013-04-24 11:17:23 | Roland Fabianek | Publikacja artykułu |