Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa hali widowiskowo-sportowej w Gorzowie Śląskim
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Burmistrz Gorzowa Śląskiego działający w imieniu Gminy Gorzów Śląski informuje,
że w dniu 20-11-2009 roku, zawarto umowę z firmą:
Wielobranżowy Zakład Inwestycji Rolniczych Sp. z o.o.
ul. Wręczycka 11a
42-200 Częstochowa
na zadanie:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania:
„Budowa hali widowiskowo – sportowej w Gorzowie Śląskim”
Cena oferty brutto – 57 097,28 zł brutto
Opublikował: Marcin Grabowski 2009-11-20
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania:
„Budowa hali widowiskowo-sportowej w Gorzowie Śląskim”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Wielobranżowy Zakład Inwestycji Rolniczych Sp. zo.o.
42-200 Częstochowa ul. Wręczycka 11a
Uzasadnienie wyboru: uzasadnienie wyboru
Wybrany Wykonawca zaoferował najniższą cenę oraz uzyskał największą ilość punktów.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
kryteria oceny ofert:
Najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena=------------------------------------x 100 pkt
cena badanej oferty brutto
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr1- UNI-FORM Piotr Zdzieńkowski, 91-491 Łódź ul. Łucji 57
Cena brutto – 170 800,00 zł
57 097,28 zł
------------x100pkt.= 33,43 pkt
170 800,00 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 33,43 pkt
Oferta nr2- Konsorcjum firm Aecom Sp. zo.o. i Samant Polska Sp. zo.o
02-304 Warszawa Al. Jerozolimskie 133/113
Cena brutto – 317 200,00 zł
57 097,28 zł
------------ x100pkt.=18,00 pkt
317 200,00 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 18,00pkt
Oferta nr3- P.H.U. WIKTORIA Lidia Budzińska
Dąbrowa ul. Radosna 18 98-300 Wieluń
Cena brutto – 112 240,00 zł
57 097,28 zł
-------------- x100pkt.=50,87 pkt
112 240,00 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 50,87 pkt
Oferta nr4- Biuro Usługowo Handlowe WOD-BUD
42-100 Kłobuck ul. Parkowa 4a
Cena brutto -.63 440,00 zł
57 097,28 zł
------------ x100pkt.= 90,00 pkt
63 440,00 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 90,00 pkt
Oferta nr5- Miastoprojekt Wrocław Sp.z o.o.
50-123 Wrocław ul. Oławska 17
Cena brutto – 153 720,00 zł
57 097,28 zł
------------ x100pkt.=37,14 pkt
153 720,00 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 37,14 pkt
Oferta nr6- Wielobranżowy Zakład Inwestycji Rolniczych Sp. z o.o.
42-200 Częstochowa ul. Wręczycka 11a
Cena brutto – 57 097,28 zł
57 097,28 zł
------------ x100pkt.=100 pkt
57 097,28 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 100 pkt
Oferta nr7- Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o.
85-717 Bydgoszcz ul. Gajowa 99
Cena brutto – 94 794,00 zł
57 097,28 zł
------------ x100pkt.=60,23 pkt
94 794,00 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 60,23 pkt
Oferta nr8-Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy PRIMEX
42-200 Częstochowa Al. Jana Pawła II 132
Cena brutto – 93 452,00 zł
57 097,28zł
--------------- x100pkt.= 61,10 pkt
93 452,00
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 61,10 pkt
Oferta nr9-JAKUBER Jacek Rychlik
98-300 Wieluń oś. M. Kopernika 3/14
Cena brutto – 113 460,00 zł
57 097,28 zł
------------ x100pkt.=50,32 pkt
113 460,00 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 50,32pkt
Oferta nr10-Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Budowlane mgr inż. Anna Dűrr
46-203 Kluczbork ul. Ossowskiego 35B/5
Cena brutto – 73 200,00 zł
57 097,28 zł
------------ x100pkt.=78,00 pkt
73 200,00 zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 78,00 pkt
Oferta nr11-Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWESDIM Sp. z o.o.
45-062 Opole ul. Kościuszki 31
Cena brutto – 65 880,00 zł
57 097,28 zł
------------ x100pkt.= 86,67pkt
65 880,00zł
ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY – 86,67 pkt
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).
- dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
Opublikował: Marcin Grabowski 2009-11-10
PIŚ-IV-341/20/09 Gorzów Śląski, 20-10-2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania:
Budowa hali widowiskowo-sportowej w Gorzowie Śląskim.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Gorzów Śląski
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
www.gorzowslaski.pl
um@gorzowslaski.pl
7:15-15:00 - w środy 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.gorzowslaski.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
W siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową hali widowiskowo-sportowej w Gorzowie Śląskim o następującym zakresie:
Rzut obiektu jest prostokątem o szerokości
Zasadniczą cześć stanowi sala o powierzchni
(+94 na trybunach wysuwanych) miejsc siedzących.
Dane techniczne obiektu:
- powierzchnia zabudowy – 1622,39m2
- powierzchnia całkowita – 2036,06m2
- powierzchnia użytkowa – 1869,48m2
- kubatura 19831,10m3
Hala będzie pełniła funkcje sportowe, kulturalne i oświatowe w zależności od odbywających się w niej spotkań..
We wszystkich przypadkach zapewnione będzie pełne zaplecze socjalne, oraz spełnione wymagania ewakuacji, bhp i sanepid.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) Reprezentowanie inwestora na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności:
- nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania.
- kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru.
c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających,
d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
e) Potwierdzanie faktur wykonawcy do zapłaty,
f) Rozliczenie rzeczowo – finansowe wykonanych robót,
g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego,
h) Rozwiązywanie problemów technicznych wynikłych na budowie,
i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie,
j) Obecność na budowie na każde wezwanie Zamawiającego, nie mniej niż jeden raz
w tygodniu i potwierdzenie każdorazowego pobytu na budowie wpisem do dziennika
budowy.
Informacje dodatkowe:
Inwestycja budowy nadzorowanego obiektu będzie współfinansowana z Programu Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Opolskiego na rok 2009..
kod CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia
do 30 września 2011r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
opis warunków i sposobu oceniania
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych, (zał. nr 2 do SIWZ)
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz zrealizowanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług nadzoru inwestorskiego dotyczących budowy hal sportowych lub innych obiektów kubaturowych użyteczności publicznej i kubaturze nie mniejszej niż
Z wykazu musi jasno wynikać, że Wykonawca nadzorował co najmniej jedną taką budowę
, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, (referencje) – (zał. nr3 do SIWZ)
C.2) Wykaz osób(zał. nr4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
Zamawiający wymaga aby przy wykonaniu zamówienia uczestniczyła przynajmniej:
• jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym,
• jedna osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót w zakresie instalacji elektrycznych,
• jedna osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót w zakresie instalacji Wod.-Kan., C.O, i Gazowych.
1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1 jest niezgodną z ustawą
2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
- najniższa cena 100%
najniższa cena ofertowa brutto
Ocena = ------------------------------------ x100
cena badanej oferty brutto
2. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
X.Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać do dnia: 30-10-2009r. do godz. 10.00 Pokój nr 3 ( sekretariat )
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Oferty zostaną otwarte:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim
ul. Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
Pokój nr 27 ( sala USC ) dnia 30-10-2009 roku o godz.10.30
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 28-11-2009r.
XII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XIII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XIV. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XV. Informacja o zawarciu umowy ramowej.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 365800-2009. dnia 20-10-2009r.
zał. nr1
zał. nr2
zał. nr3
zał. nr4
zał. nr5
Opublikował: Marcin Grabowski 2009-10-20
Podmiot udostępniający: | UM Gorzów Śląski |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marcin Grabowski |
Data wytworzenia: | 2009-10-20 |
Do pobrania
Metryka
Liczba odwiedzin | 2105 |
Osoba wprowadzająca informację | Roland Fabianek |
Osoba publikująca informację | Roland Fabianek |
Osoba odpowiedzialna za informację | Roland Fabianek |
Data opublikowania | 2009-10-20 10:42:19 |
Zmodyfikował | Roland Fabianek |
Data ostatniej aktualizacji | 2009-11-20 12:57:09 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2009-11-20 12:57:09 | Roland Fabianek | Edycja artykułu | |
2009-11-10 10:08:15 | Roland Fabianek | Publikacja artykułu |